Dodávka Master

Výkon
RENAULT MASTER

Motorizace a řešení zvýšené trakce

Zvládněte snadno každý terén s vozem Renault Master.

Motory vozu Master

vyšší výkon, lepší spotřeba paliva!

Nabídka motorů pro Renault Master byla zcela přepracována. Pohonné jednotky nabízí více výkonu a točivého momentu (až 400 Nm a 180 k), aby zajistily dynamičtější zrychlení a rozjezdy. Potěšení z jízdy a bezpečnost zaručena, dokonce i s plným nákladem!

 

Je to vítěz na všech frontách: zvýšený výkon a točivý moment je doprovázen nižší spotřebou paliva. Master je také k dispozici ve verzi splňující normu EuroVId u verzí s pohonem zadních kol, těžkých přestaveb atd.

Master AdBlue

AdBlue®

Technologie SCR* mění látky znečišťující ovzduší z výfukových plynů naftových motorů a oxidy dusíku (NOx) na neškodné plyny. Technologie AdBlue® umožňuje motorům dCi splnit nové normy které jsou ještě přísnější a náročnější, aniž by to mělo dopad na výkon či spotřebu vozu. AdBlue® má vlastní nádrž o objemu 28 litrů, která je snadno dostupná a nesmí do ní být čerpáno palivo.

 

AdBlue® je k dispozici na většině čerpacích stanic. Váš vůz vás bude varovat, když bude nutné doplnit nádrž AdBlue® tank**.

* SCR je anglická zkratka pro selektivní katalytickou redukci.

 

** Skutečná spotřeba AdBlue® závisí na podmínkách používání vozidla, jeho výbavě a stylu jízdy.

Každé řešení trakce má své výhody. Master ve verzi s pohonem předních kol je nejvhodnější pro využitelnou přepravní kapacitu a obecně pro silniční přepravu. Vůz ve verzi s pohonem zadních kol může přepravovat těžší náklady a přizpůsobí se všem typům terénu.
Master s pohonem předních kol

Renault Master s pohonem předních kol

Vůz Master s pohonem předních kol a velmi nízkou nákladovou hranou je nejvhodnější pro co největší využitelnou přepravní kapacitu a pro silniční přepravu.

 

Jeho výhody:

  • Snadné nakládání díky jedné z nejnižších nákladových hran v tomto segmentu
  • Větší objem pro přepravu nákladu díky využitelné výšce a velmi nízké nákladní hraně
  • Celková hmotnost vozidla (GVW) až 3,5t (řidičský průkaz skupiny B)
  • Lepší zážitek z jízdy
  • Nižší spotřeba paliva na silnici i při jízdě na velké vzdálenosti
  • 3 kompaktnější délky: L1, L2, L3 a využitelný objem až 14,8 m³
Master s pohonem zadních kol

Renault Master s pohonem zadních kol

Díky schopnosti zvládnout těžší náklad, tažení a jízdy v terénu je vůz Master s pohonem zadních kol vaším nejlepším parťákem při přepravě těžkých nákladů na nezpevněném terénu.

 

Jeho výhody pro přepravu nákladu:

  • Vyšší maximální zatížení zadní nápravy
  • Kompatibilnější doplňkové nástavby
  • K dispozici ve verzi L3 a L4: využitelné délky vyšší než 4 m a objem až 17 m³
  • Tažný výkon dalších až 500 kg
  • Celková hmotnost vozu od 3,5 t do 4,5 t

 

Jeho výhody v oblasti trakce:

  • Lepší trakce s těžkým nákladem, při jízdě do kopce a na nezpevněném terénu snižuje možnost uvíznutí
  • Lepší přejezd překážek
  • Volitelná uzávěrka diferenciálu
  • Možnost dvojité nápravy pro lepší záběr a zatížení zadní nápravy

Extended Grip (standardní vybavení)

Master Extended grip

Tento protiprokluzový systém je součástí standardního vybavení v nabídce vozů Master. Zajistí optimální záběr vozu!

uzávěrka diferenciálu (volitelná)

Uzávěrka diferenciálu vozu Master

Vyhněte se problémům s kluzkými povrchy. K dispozici u všech verzí vozů Master s pohonem zadních kol. Uzávěrka diferenciálu zlepšuje vaši trakci. Při rychlosti nižší než 30 km/h se automaticky aktivuje v případě prokluzu kol. Je obzvláště užitečná pro únik z problémových situací při nízkých rychlostech na blátivém pracovišti!

 

K dispozici v závislosti na verzi a volitelných možnostech.

asistent rozjezdu do kopce (standardní vybavení)

Master - Asistent rozjezdu do kopce

Rozlučte se s problémy při rozjezdu do kopce s plným nákladem! Díky asistentovi rozjezdu do kopce je po dobu několika sekund zachován tlak na brzdy, abyste měli čas snadno se rozjet.

Renault Master podrobně