Výkon Renault MASTER

Dodávka MASTER

Motorizace a řešení zvýšené trakce

Zvládněte snadno každý terén s vozem Renault MASTER.

Motory vozu MASTER

Vyšší výkon, lepší spotřeba paliva!

Nabídka motorů pro Renault MASTER byla zcela přepracována. Pohonné jednotky nabízí více výkonu a točivého momentu (až 400 Nm a 180 k), aby zajistily dynamičtější zrychlení a rozjezdy. Potěšení z jízdy a bezpečnost zaručena, dokonce i s plným nákladem!

 

Je to vítěz na všech frontách: zvýšený výkon a točivý moment je doprovázen nižší spotřebou paliva. MASTER je také k dispozici ve verzi splňující normu EuroVId u verzí s pohonem zadních kol, těžkých přestaveb atd.

MASTER AdBlue

AdBlue®

Technologie SCR* mění látky znečišťující ovzduší z výfukových plynů naftových motorů a oxidy dusíku (NOx) na neškodné plyny. Technologie AdBlue® umožňuje motorům dCi splnit nové normy které jsou ještě přísnější a náročnější, aniž by to mělo dopad na výkon či spotřebu vozu. AdBlue® má vlastní nádrž o objemu 28 litrů, která je snadno dostupná a nesmí do ní být čerpáno palivo.

 

AdBlue® je k dispozici na většině čerpacích stanic. Váš vůz vás bude varovat, když bude nutné doplnit nádrž AdBlue® tank**.

* SCR je anglická zkratka pro selektivní katalytickou redukci.

 

** Skutečná spotřeba AdBlue® závisí na podmínkách používání vozidla, jeho výbavě a stylu jízdy.

Každé řešení trakce má své výhody. MASTER ve verzi s pohonem předních kol je nejvhodnější pro využitelnou přepravní kapacitu a obecně pro silniční přepravu. Vůz ve verzi s pohonem zadních kol může přepravovat těžší náklady a přizpůsobí se všem typům terénu.
MASTER s pohonem předních kol

Renault MASTER s pohonem předních kol

Vůz MASTER s pohonem předních kol a velmi nízkou nákladovou hranou je nejvhodnější pro co největší využitelnou přepravní kapacitu a pro silniční přepravu.

 

Jeho výhody:

  • Snadné nakládání díky jedné z nejnižších nákladových hran v tomto segmentu
  • Větší objem pro přepravu nákladu díky využitelné výšce a velmi nízké nákladní hraně
  • Celková hmotnost vozidla (GVW) až 3,5t (řidičský průkaz skupiny B)
  • Lepší zážitek z jízdy
  • Nižší spotřeba paliva na silnici i při jízdě na velké vzdálenosti
  • 3 kompaktnější délky: L1, L2, L3 a využitelný objem až 14,8 m³
MASTER s pohonem zadních kol

Renault MASTER s pohonem zadních kol

Díky schopnosti zvládnout těžší náklad, tažení a jízdy v terénu je vůz MASTER s pohonem zadních kol vaším nejlepším parťákem při přepravě těžkých nákladů na nezpevněném terénu.

 

Jeho výhody pro přepravu nákladu:

  • Vyšší maximální zatížení zadní nápravy
  • Kompatibilnější doplňkové nástavby
  • K dispozici ve verzi L3 a L4: využitelné délky vyšší než 4 m a objem až 17 m³
  • Tažný výkon dalších až 500 kg
  • Celková hmotnost vozu od 3,5 t do 4,5 t

 

Jeho výhody v oblasti trakce:

  • Lepší trakce s těžkým nákladem, při jízdě do kopce a na nezpevněném terénu snižuje možnost uvíznutí
  • Lepší přejezd překážek
  • Volitelná uzávěrka diferenciálu
  • Možnost dvojité nápravy pro lepší záběr a zatížení zadní nápravy

Extended Grip (standardní vybavení)

Extended Grip (standardní vybavení)

Tento protiprokluzový systém je součástí standardního vybavení v nabídce vozů MASTER. Zajistí optimální záběr vozu!

Renault MASTER 4x4 (volitelné)

Renault MASTER 4x4 (volitelné)

Renault MASTER 4x4 vám zajistí schopnost jízdy v jakémkoli terénu a za jakýchkoli povětrnostních podmínek. Díky pohonu všech čtyř kol, zvýšené světlé výšce a systému uzávěrky diferenciálu pro vás již kluzké vozovky, obtížně sjízdné silnice a strmé mokré svahy nebudou překážkou v práci.

 

Verze 4x4 vychází z varianty RWD a je k dispozici pro verzi furgon.

Uzávěrka diferenciálu (volitelná)

Uzávěrka diferenciálu (volitelná)

Vyhněte se problémům s kluzkými povrchy. K dispozici u všech verzí vozů MASTER s pohonem zadních kol. Uzávěrka diferenciálu zlepšuje vaši trakci. Při rychlosti nižší než 30 km/h se automaticky aktivuje v případě prokluzu kol. Je obzvláště užitečná pro únik z problémových situací při nízkých rychlostech na blátivém pracovišti!

 

K dispozici v závislosti na verzi a volitelných možnostech.

Asistent rozjezdu do kopce (standardní vybavení)

Asistent rozjezdu do kopce (standardní vybavení)

Rozlučte se s problémy při rozjezdu do kopce s plným nákladem! Díky asistentovi rozjezdu do kopce je po dobu několika sekund zachován tlak na brzdy, abyste měli čas snadno se rozjet.

Porovnejte technické specifikace různých verzí vozu Renault MASTER

Vyberte si kategorii ke zobrazení rozměrů, verzí a dostupných motorů.

  

Dvoukabina

Dvoukabina

Již od 718 500 Kč
Furgon

Furgon

Již od 628 500 Kč
Skříňová nástavba

Skříňová nástavba

Již od 898 500 Kč
  • MASTER undefined
  • MASTER undefined
  • MASTER undefined
  • MASTER undefined

Renault MASTER podrobně

Pokračováním v procházení těchto stránek souhlasíte s tím, že společnost Renault a její partneři mohou používat soubory cookie k analýze provozu a účinnosti webu a k zobrazení reklam přizůsobených vašim zájmům a interakcím prostřednictvím sociálních sítí.
zjistit více