Motorizace a řešení zvýšené trakce
Zvládněte snadno každý terén s vozem Renault Master.
vyšší výkon, lepší spotřeba paliva!
Nabídka motorů pro Renault Master byla zcela přepracována. Pohonné jednotky nabízí více výkonu a točivého momentu (až 400 Nm a 180 k), aby zajistily dynamičtější zrychlení a rozjezdy. Potěšení z jízdy a bezpečnost zaručena, dokonce i s plným nákladem!
Je to vítěz na všech frontách: zvýšený výkon a točivý moment je doprovázen nižší spotřebou paliva. Master je také k dispozici ve verzi splňující normu EuroVId u verzí s pohonem zadních kol, těžkých přestaveb atd.
AdBlue®
Technologie SCR* mění látky znečišťující ovzduší z výfukových plynů naftových motorů a oxidy dusíku (NOx) na neškodné plyny. Technologie AdBlue® umožňuje motorům dCi splnit nové normy které jsou ještě přísnější a náročnější, aniž by to mělo dopad na výkon či spotřebu vozu. AdBlue® má vlastní nádrž o objemu 28 litrů, která je snadno dostupná a nesmí do ní být čerpáno palivo.
AdBlue® je k dispozici na většině čerpacích stanic. Váš vůz vás bude varovat, když bude nutné doplnit nádrž AdBlue® tank**.
* SCR je anglická zkratka pro selektivní katalytickou redukci.
** Skutečná spotřeba AdBlue® závisí na podmínkách používání vozidla, jeho výbavě a stylu jízdy.
Renault Master s pohonem předních kol
Vůz Master s pohonem předních kol a velmi nízkou nákladovou hranou je nejvhodnější pro co největší využitelnou přepravní kapacitu a pro silniční přepravu.
Jeho výhody:
Renault Master s pohonem zadních kol
Díky schopnosti zvládnout těžší náklad, tažení a jízdy v terénu je vůz Master s pohonem zadních kol vaším nejlepším parťákem při přepravě těžkých nákladů na nezpevněném terénu.
Jeho výhody pro přepravu nákladu:
Jeho výhody v oblasti trakce:
Extended Grip (standardní vybavení)
Tento protiprokluzový systém je součástí standardního vybavení v nabídce vozů Master. Zajistí optimální záběr vozu!
uzávěrka diferenciálu (volitelná)
Vyhněte se problémům s kluzkými povrchy. K dispozici u všech verzí vozů Master s pohonem zadních kol. Uzávěrka diferenciálu zlepšuje vaši trakci. Při rychlosti nižší než 30 km/h se automaticky aktivuje v případě prokluzu kol. Je obzvláště užitečná pro únik z problémových situací při nízkých rychlostech na blátivém pracovišti!
K dispozici v závislosti na verzi a volitelných možnostech.
asistent rozjezdu do kopce (standardní vybavení)
Rozlučte se s problémy při rozjezdu do kopce s plným nákladem! Díky asistentovi rozjezdu do kopce je po dobu několika sekund zachován tlak na brzdy, abyste měli čas snadno se rozjet.
Porovnejte technické specifikace různých verzí vozu Renault Master
Vyberte si kategorii ke zobrazení rozměrů, verzí a dostupných motorů.
Dvoukabina
Furgon
Skříňová nástavba
Renault Master podrobně