Motorizace a řešení zvýšené trakce
Zvládněte snadno každý terén s vozem Renault Master.
vyšší výkon, lepší spotřeba paliva!
Nabídka motorů pro Renault Master byla zcela přepracována. Pohonné jednotky nabízí více výkonu a točivého momentu (až 400 Nm a 180 k), aby zajistily dynamičtější zrychlení a rozjezdy. Potěšení z jízdy a bezpečnost zaručena, dokonce i s plným nákladem!
Je to vítěz na všech frontách: zvýšený výkon a točivý moment je doprovázen nižší spotřebou paliva. Master je také k dispozici ve verzi splňující normu EuroVId u verzí s pohonem zadních kol, těžkých přestaveb atd.
AdBlue®
Technologie SCR* mění látky znečišťující ovzduší z výfukových plynů naftových motorů a oxidy dusíku (NOx) na neškodné plyny. Technologie AdBlue® umožňuje motorům dCi splnit nové normy které jsou ještě přísnější a náročnější, aniž by to mělo dopad na výkon či spotřebu vozu. AdBlue® má vlastní nádrž o objemu 28 litrů, která je snadno dostupná a nesmí do ní být čerpáno palivo.
AdBlue® je k dispozici na většině čerpacích stanic. Váš vůz vás bude varovat, když bude nutné doplnit nádrž AdBlue® tank**.
* SCR je anglická zkratka pro selektivní katalytickou redukci.
** Skutečná spotřeba AdBlue® závisí na podmínkách používání vozidla, jeho výbavě a stylu jízdy.
Renault Master s pohonem předních kol
Vůz Master s pohonem předních kol a velmi nízkou nákladovou hranou je nejvhodnější pro co největší využitelnou přepravní kapacitu a pro silniční přepravu.
Jeho výhody:
Renault Master s pohonem zadních kol
Díky schopnosti zvládnout těžší náklad, tažení a jízdy v terénu je vůz Master s pohonem zadních kol vaším nejlepším parťákem při přepravě těžkých nákladů na nezpevněném terénu.
Jeho výhody pro přepravu nákladu:
Jeho výhody v oblasti trakce:
Extended Grip (standardní vybavení)
Tento protiprokluzový systém je součástí standardního vybavení v nabídce vozů Master. Zajistí optimální záběr vozu!
uzávěrka diferenciálu (volitelná)
Vyhněte se problémům s kluzkými povrchy. K dispozici u všech verzí vozů Master s pohonem zadních kol. Uzávěrka diferenciálu zlepšuje vaši trakci. Při rychlosti nižší než 30 km/h se automaticky aktivuje v případě prokluzu kol. Je obzvláště užitečná pro únik z problémových situací při nízkých rychlostech na blátivém pracovišti!
K dispozici v závislosti na verzi a volitelných možnostech.
asistent rozjezdu do kopce (standardní vybavení)
Rozlučte se s problémy při rozjezdu do kopce s plným nákladem! Díky asistentovi rozjezdu do kopce je po dobu několika sekund zachován tlak na brzdy, abyste měli čas snadno se rozjet.
Renault Master podrobně