Nový Renault Master je vyvrcholením několikaletého vývoje efektivního aerodynamického designu. Byl projektován v aerodynamickém tunelu a zcela přepracován, a zahajuje tak novou éru užitkových vozidel.
Zapracovali jsme na všech klíčových designových prvcích, jako je sklon čelního skla, nasávání vzduchu, tvar bočních zrcátek a dotažení zadní části vozu. To vše zvyšuje aerodynamický výkon vozu, což umožňuje výraznou úsporu energie.
Zjistěte, jak může souhra strojírenství a designu zlepšit aerodynamiku. Michael Gabriel a Louis Morasse nám vyprávějí vývoji nové modelové generace Renault Master.
Díky aerodynamické optimalizaci si můžete užít nižší spotřebu paliva nového modelu Renault Master s dieselovým motorem (1,5 l/100 km ve verzi s 2l dieselovým motorem dCi*) a dojezd až 460 km** ve verzi E-Tech 100% elektrický s nižší spotřebou energie o 27 %.
* měření v cyklu WLTP, březen 2023, porovnání modelů Renault Master L2H2 3,5T dCi 130 a Renault Master 3 fáze 2 Blue dCi 135k. Interní studie Renault.
** měření provedeno v cyklu WLTP při porovnávání modelů Renault Master L2H2 E-Tech 87 kWh a elektrického modelu Renault Master E-Tech 52 kWh. Interní studie Renault.
dojezd až 460 km*
Dvě E-Tech 100% elektrické verze s nulovými emisemi CO2 jsou ideální pro každodenní používání v centrech měst a zaručují vjezd do nízkoemisních zón.
*ve variantě L2H2 4t podle údajů WLTP
DC rychlonabíječka s maximálním výkonem 130 kW
Plný dojezd získáte na DC rychlonabíjecí stanici u baterie s kapacitou 87 kWh za 1 hodinu a 10 minut nabíjení.
dynamické brzdění
Tento nový kompaktní systém nabízí stejnou účinnost brzdění bez ohledu na hmotnost nákladu a zkracuje reakční dobu při nouzovém brzdění na polovinu. Každé zpomalení tak pomáhá rekuperovat energii a zlepšuje celkový dojezd vozu.
výkon na míru
Pořiďte si zcela nový dvoulitrový motor Blue dCi se čtyřmi úrovněmi výkonu, který splní vaše očekávání.
nová hydraulická automatická převodovka EAG9*
Nová 9ti-rychlostní převodovka, která je k dispozici u verzí s výkonem 150 a 170 koní, nabízí nejlepší možný točivý moment ve všech situacích a zajišťuje komfortní jízdu.
* k dispozici později.
dynamické brzdění
Nový hydraulický dynamický brzdový systém nabízí stejnou účinnost brzdění bez ohledu na přepravovaný náklad a zkracuje reakční dobu při nouzovém brzdění na polovinu (v případě aktivace asistenčním systémem řidiče).