dieselový a benzinový motorRENAULT KANGOO VAN

diesel

Renault Kangoo Van – dieselový motor

motory blue dCi

Zvolte dieselové motory Blue dCi pro jejich odolnost a spolehlivost. Jsou vhodné pro jízdu ve městě i na dlouhé vzdálenosti, mají nižší spotřebu a delší životnost:

  • Blue dCi 95: vyvážený výkon a účinnost, točivý moment 260 Nm.
  • Blue dCi 115: ideální na dlouhé cesty s těžkým nákladem včetně tažného zařízení díky vyššímu výkonu a točivému momentu 270 Nm.

porovnání dieselových motorů

 

  Blue dCi 95 Blue dCi 115 Blue dCi 115 EDC
motory  
objem (cm3) / počet válců / ventilů
max. výkon v kW (koní) při ot/min

70 (95) při 3 750 85 (115) při 3 750 85 (115) při 3 750
max. točivý moment v Nm při ot/min 260 při 1 750 270 při 1 750 270 při 1 750
typ vstřikování common rail
objem palivové nádrže (l) diesel –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 54
Objem nádrže AdBlue (l) (pouze dieselové motory) 18,6
emisní norma Euro 6e-bis
typ převodovky / počet převodových stupňů manuální / šestistupňová manuální / šestistupňová automatická / sedmistupňová
Stop & Start a rekuperace energie při brzdění standard
servisní interval 30 000 km/2 roky
výkon  
maximální rychlost (km/h) 164 175 175
0–⁠⁠⁠⁠⁠⁠100 km/h (s) 13,6 12 12,1
spotřeba paliva a emise CO2 –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Francie (1)  
certifikační protokol WLTP (2)
kombinovaná spotřeba (l/100 km) (min/max) L1 a L2 4,9/5,9 4,9/6 5,1/6
Emise CO2 (g/km) (min/max) (3) L1 a L2 127/153 128/155 132/157
řízení  
průměr otáčení L1 11,31/11,75
mezi obrubníky / zdmi (m) L2 12,51/12,8
brzdy  
protiblokovací systém (ABS) s asistentem nouzového brzdění a elektronickou kontrolou stability (ESC) standard
přední brzdy: průměr x tloušťka / s elektronickou parkovací brzdou (mm)

L1

 

L2

ventilované kotouče –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ D280 x24/D296 x26

 

ventilované kotouče –⁠ D292x16

zadní brzdy: průměr x tloušťka / s elektronickou parkovací brzdou (mm)

L1

 

L2

9” buben/kotouče –⁠ D292 x 16

 

kotouče –⁠ D292 x 16

pneumatiky  
velikost pneumatik / kol L1 a L2 205/60 R16

(1) spotřeba paliva a emise CO2 jsou certifikovány podle standardní předepsané metody. Je stejná pro všechny výrobce a umožňuje srovnání vozidel. Údaje pro Francii, s výjimkou zakřivení.

(2) WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): Tento nový protokol zajišťuje výsledky, které přesněji odráží skutečné každodenní použití vozu, než jak tomu bylo u protokolu NEDC.

(3) certifikace